Product added to cart
Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95
Tło
Wprowadzając na rynek generację 992, Porsche zrezygnowało z silnika wolnossącego w modelach Carrera. Od teraz wszystkie 911 są turbodoładowane! Istnieje kilka różnic między modelami Carrera i Turbo, z których najbardziej oczywista jest pojemność, ale mają też wiele wspólnych elementów – jednym z nich jest komora! Przez cały okres opracowywania produktów 992 mieliśmy nieograniczony wewnętrzny dostęp do produktu 992. Zawsze postępujemy w ten sposób. Pozwala nam testować nasze teorie, prototypy i wydruki 3D bez przeszkód i opóźnień. Chcielibyśmy myśleć, że widać to na gotowym produkcie – ostatecznie dopracowanym bez kompromisów. Jesteśmy pewni tego, co mamy do zaoferowania rynkowi!
Rozwój
Mając punkt wyjścia w kompleksowym skanowaniu 3D komory silnika w celu określenia ograniczeń konstrukcyjnych, zabraliśmy się do pracy. Dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas poprzednich plenum Porsche, szybko zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebne jest połączenie w kształcie litery Y zamiast oryginalnej komory w kształcie litery T. Z punktu widzenia przepływu powietrza kształt litery Y jest bardziej wydajny, ponieważ rozprowadza powietrze bardziej równomiernie i przy mniejszym spadku ciśnienia. Zdecydowaliśmy się, jak zwykle, na produkcję komory z odlewanego aluminium, ponieważ pozwala to na uzyskanie kształtów, których obróbka CNC nie jest w stanie odtworzyć, a dla nas funkcja zawsze wygrywa z formą. Maksymalny przepływ powietrza zastępuje czynnik blingowania!
plenum do88
Komora została zaprojektowana z miękkimi, zamaszystymi liniami. Promienie i kąty były wielokrotnie poprawiane i przerabiane. Połączenia są obrabiane CNC, a komora jest wyposażona w odpowiednie silikonowe węże zapewniające optymalne dopasowanie i trwałość. Poprawa przepływu powietrza jest weryfikowana za pomocą CFD (Computer Flow Dynamics) oraz w naszym stanowisku przepływowym Superflow SF1020.
Usunięcie ograniczeń dla turbodoładowanego powietrza, które dociera do wlotu, zapewni lepszą reakcję przepustnicy i wzrost wydajności w całym paśmie mocy!
Kluczowe dane
Volvo Classic | Nie |
---|---|
Artykuł bez możliwości zwrotu! | Nie |
Producent | DO88 |
Naprawy period | 360 days |
Zwrotów period | 14 days |
Wymiany period | 14 days |
Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Sweden Parts
Dziękuję nie pokazuj ponownie, już zasubskrybowałem.