Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Intercooler Toyota Yaris GR

Cena promocyjna 5 660,28 zł Normalna cena 6 021,58 zł
Dostępny na zamówienie 5-10 dni
Numer artykułu
ICM-390-S
Wydajny intercooler do88 zaprojektowany z myślą o łatwym montażu w Twojej Toyocie Yaris GR!

Wydajny intercooler do88 zaprojektowany z myślą o łatwym montażu w Twojej Toyocie Yaris GR!


Zalety intercoolera do88 performance:
- Większa objętość rdzenia: 13 971 cm3 vs 7 320 cm3, o 91% większa!
- Większa powierzchnia aktywnego chłodzenia, 2451 cm2 vs 913 cm2, o 168% większa!
Większe przyłącza wlotowe/wylotowe: 63 mm (2 ½”) w porównaniu z 45 mm (1 ¾”), 95% powierzchni lagerowej!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175bar/2,54psi: 300 CFM (226 CFM), o 33% wyższy!
- Maksymalny przyrost mocy 26 Whp wraz z wlotem turbo do88! Mierzone na samochodzie z turbosprężarką TTE400, ECU Syvecs itp.
- Niższa temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 25°C (50°C), 25°C niższa!

Pasuje do:
Toyotę Yaris GR
Lata modelowe: 2020-

Ta chłodnica międzystopniowa jest skonstruowana tak, aby zapewnić najlepszą wydajność chłodzenia w trudnych warunkach. Podczas opracowywania tego intercoolera byliśmy zdeterminowani, aby zwiększyć przednią powierzchnię chłodzenia rdzenia. Większa powierzchnia chłodzenia z przodu znacznie poprawia chłodzenie w całym zakresie prędkości wraz z odpowiednio zaprojektowanymi zbiornikami rdzenia i końcowymi. Niski / gruby intercooler, który jest znacznie łatwiejszą konstrukcją na rynku wtórnym dla tego samochodu, zwykle zapewnia lepsze chłodzenie tylko przy dużych prędkościach (wymagana jest duża prędkość powietrza, aby móc przepchnąć powietrze chłodzące przez gruby rdzeń). Postrzegaliśmy naszą drogę jako dany wybór dla tego samochodu, ponieważ będzie on również używany na technicznych torach wyścigowych o niższej średniej prędkości.

Aby zwiększyć przednią powierzchnię chłodzenia intercoolera, należy przesunąć belkę zderzaka do przodu, w przeciwnym razie intercooler nie zmieści się za nią. Dlatego zaprojektowaliśmy dwie specjalne przekładki, które przesuwają belkę zderzaka do przodu, te przekładki stały się również optymalną pozycją do wykorzystania jako punkty mocowania naszego intercoolera.

To, co wielu niestety przeocza podczas opracowywania nowego intercoolera, to potrzeba prowadzenia powietrza z otoczenia. Kanały powietrzne wokół chłodnicy międzystopniowej nie powinny być otwarte, ponieważ duża część powietrza chłodzącego prześlizgnie się przez nie, zamiast przejść przez rdzeń. Dołączamy dwie prowadnice powietrza, które zamykają te kanały powietrzne.

Aby poprawić przepływ powietrza doładowującego (zmniejszyć spadek ciśnienia), zwiększyliśmy rozmiar złącza węża wlotowego/wylotowego w naszym intercoolerze z 45 mm (1 ¾”) do 63 mm (2 ½”), ponieważ oryginalne połączenia są bardzo ograniczające. Aby nasz intercooler pasował do oryginalnych rur intercoolera, dołączamy dwa specjalnie zaprojektowane węże silikonowe.

Zwiększona o 91% objętość rdzenia i o 168% większa powierzchnia czołowa to osiągnięcie, z którego jesteśmy dumni (Rdzeń rurki i płetwy o grubości 57 mm). To niezwykła różnica. Delikatnie mówiąc, dostrzegalny. Silnik lepiej ciągnie na wszystkich obrotach i wytrzymuje powtarzające się pełne otwarcie przepustnicy bez nagrzewania się. Postrzeganie intercoolera jako czegoś, co należy ulepszyć dopiero po gruntownej regulacji silnika, jest fałszywe, ale szeroko rozpowszechnione wśród klientów i osób zajmujących się samochodami. Podczas gorących szwedzkich letnich dni, przy wielokrotnych pociągnięciach, dynamicznej jeździe lub nawet podczas zwykłej jazdy w cieplejszym obszarze klimatycznym, silnik nie wymaga dużego wysiłku, aby wytworzyć niebezpiecznie wysokie temperatury na wlocie – nawet w przypadku standardowego, niedostrojonego silnika. , samochód. Wydajność chłodzenia z intercoolerem OEM jest w wielu przypadkach gorsza, co wpłynie na użyteczny pobór mocy. Ciepło musi zostać wyeliminowane, w przeciwnym razie obiecana moc spadnie, gdy zaczniesz podawać gaz. Dzięki naszemu intercoolerowi możesz mieć pewność, że moc jest dostępna przez cały czas.

Niektóre z oryginalnych plastikowych prowadnic powietrza należy przyciąć (patrz instrukcja montażu), aby umożliwić montaż naszego intercoolera, który jest znacznie większy. Styropian znajdujący się na belce zderzaka jest usuwany podczas montażu. Styropian nie mieści się przy przesunięciu belki zderzaka do przodu.

Ten produkt zawiera wszystko, co niezbędne do łatwej instalacji. Śruby, podkładki i instrukcja montażu oczywiście w zestawie.

Zadbaj o swój silnik. Wybierz do88.

Numer referencyjny OEM:
17940-18010

Ten wykres hamowni pokazuje moc i moment obrotowy dla intercoolera do88 i wlotu turbosprężarki w porównaniu z OE. Test przeprowadzono na samochodzie z turbosprężarką TTE400, ECU Syvecs itp.


This diagram shows the air flow at different pressure drops of do88 intercooler compared to the OE:

Więcej informacji
Volvo ClassicNie
Artykuł bez możliwości zwrotu!Nie
ProducentDO88
Naprawy period360 days
Zwrotów period14 days
Wymiany period14 days
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Intercooler Toyota Yaris GR
Twoja ocena
To Top