Product added to cart
Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95
Jest to samodzielnie zaprojektowany, wydajny intercooler firmy do88, który można łatwo zamontować w Twoim Volvo S60 V60 V90 S90 XC90. Istotne zalety z intercoolerem o wydajności do88 (intercooler OEM): - Większa objętość rdzenia: 13766 cm3 (8476 cm3), o 62% większa! - Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 423 CFM (309 CFM), 37% wyższy! - Pasuje do wszystkich samochodów z poniższej listy! Ten intercooler jest skonstruowany tak, aby zapewnić najlepszą wydajność chłodzenia w trudnych warunkach. Wyłącznie wykonany z aluminium z ciągłymi spawami, gwarantuje niezawodność i wytrzymałość wtedy, gdy naprawdę tego potrzebujesz. Zwiększona objętość rdzenia poprawia wydajność chłodzenia i obniża temperaturę powietrza dolotowego. Oczywiście, ponieważ jest to produkt o wydajności do88, przeprowadziliśmy dokładne, surowe i ciągłe testy opracowujące ten produkt, aby zapewnić najlepszą wydajność. Nie osiągnięto żadnego kompromisu. Ten intercooler jest niezmiernie zoptymalizowany do danej przestrzeni, aby ułatwić jego montaż. 62% zwiększona objętość rdzenia to osiągnięcie, z którego jesteśmy dumni. To niezwykła różnica. Co najmniej dostrzegalne. Silnik pracuje lepiej na wszystkich obrotach i wytrzymuje wielokrotne uruchamianie na pełnym gazie bez gromadzenia ciepła. Postrzeganie intercoolera jako czegoś, co można ulepszyć dopiero po poważnej regulacji silnika, jest fałszywe, ale szeroko rozpowszechnione wśród klientów i ludzi zajmujących się samochodami. Podczas gorących szwedzkich dni letnich, przy powtarzających się ciągach, inspirującej jeździe lub nawet podczas zwykłej jazdy w cieplejszym klimacie, silnik nie wymaga wiele wysiłku, aby wygenerować niebezpiecznie wysokie temperatury na wlocie - nawet w standardowym, niestrojonym , samochód. Wydajność chłodnicza z intercoolerem OEM jest w wielu przypadkach gorsza, co wpływa na pobór mocy użytkowej. Ciepło musi zostać wyeliminowane, w przeciwnym razie obiecana moc zostanie zmniejszona, gdy zaczniesz podawać gaz. Dzięki naszemu intercoolerowi możesz mieć pewność, że moc jest dostępna przez cały czas. Ten produkt zawiera wszystko, co niezbędne do łatwej instalacji, bez konieczności cięcia lub jakiejkolwiek zmiany oryginalnego kształtu samochodu. W zestawie oczywiście śruby, nakrętki, wsporniki i instrukcja montażu. Dbaj o swój silnik. Wybierz do88. Kliknij tutaj, aby przeczytać instrukcję instalacji. |
Zamawiając ten intercooler musisz wybrać: Rury ciśnieniowe: Wybierz, jakie rury ciśnieniowe masz w swoim samochodzie. OEM lub do88. |
Pasuje: | Volvo S60/V60 Lata modelowe: 2019- Silnik: T4, T5, T6, T8, D3, D4, D5 Różne: nie dla samochodów z chłodnicą powietrza doładowującego chłodzoną wodą zintegrowaną z kolektorem dolotowym. Volvo S90 / V90 / V90 CC Rok modelowy: 2017- Silnik: T4, T5, T6, T8, D3, D4, D5 Różne: nie dla samochodów z chłodnicą powietrza doładowującego chłodzoną wodą zintegrowaną z kolektorem dolotowym. Volvo XC60 Lata modelowe: 2018- Silnik: T4, T5, T6, T8, D3, D4, D5 Różne: nie dla samochodów z chłodnicą powietrza doładowującego chłodzoną wodą zintegrowaną z kolektorem dolotowym. Volvo XC90 Rok modelowy: 2016- Silnik: T4, T5, T6, T8, D4, D5 Różne: nie dla samochodów z chłodnicą powietrza doładowującego chłodzoną wodą zintegrowaną z kolektorem dolotowym. |
Numer referencyjny OEM: |
31338306, 31410892 |
Volvo Classic | Nie |
---|---|
Artykuł bez możliwości zwrotu! | Nie |
Producent | DO88 |
Numery OE | 31338306, 31410892 |
Numer Producenta | ICM-330-S-OEM |
Naprawy period | 360 days |
Zwrotów period | 14 days |
Wymiany period | 14 days |
Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Sweden Parts
Dziękuję nie pokazuj ponownie, już zasubskrybowałem.