Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny i odesłać w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Warunki zwrotu:

  • zakupiony produkt należy zwrócić wraz z kartą gwarancyjną (jeżeli takową posiadał), oraz wypełniony formularz zwrotu , lub własne oświadczenie zwrotu zawierające następujące dane:
  • imię i nazwisko
  • adres
  • listę zwracanych produktów
  • datę zwrotu
  • podpis klienta
  • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).
  • zwracany produkt nie możne nosić znamion użytkowania ani nie został w żaden sposób uszkodzony
  • koszt zwrotu przesyłki ponosi zamawiający

Reklamacje części elektronicznych

Wszystkie części elektroniczne które były już montowane nie podlegają odstąpieniu od umowy.
Zwrot produktów elektronicznych jest możliwy w przypadku gdy nie było próby montażu.
Jeżeli towar ma wadę, Kupujący może żądać usunięcia wady, wymiany towaru na wolny od wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy.
W przypadku reklamacji towaru elektronicznego wymagany jest dokument potwierdzający montaż w serwisie.

Reklamacja części mechanicznych

W przypadku reklamacji wszystkich części mechanicznych wymagane jest potwierdzenia montażu w serwisie.

Zwrot środków za zakupiony i zwrócony produkt odbywa się wyłącznie na konto bankowe podane przez klienta lub za pośrednictwem bramki płatności online.

Produkty na zamówienie specjalne nie podlegają zwrotowi (produkty z grupy "Volvo Classic", elementy lakierowane, wiązki elektryczne pojazdu zamawiane pod numer VIN)

Wszystkie zwroty należy kierować na adres:

Sweden Parts
ul. Ptasi Raj 11
96-321 Żelechów

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

To Top