Product added to cart
Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 95mm) pasuje do: VOLVO 740, 760, 940, 940 II, 960, 960 II 2.0-2.9 08.81-10.98
EAN | 4027816128953 |
---|---|
Zwrot starej części? | Nie |
Volvo Classic | Nie |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Kryteria | Ciężar [kg]::0,1;Grubość [mm]::95,0;Materiał::PU (poliuretan);Średnica wewnętrzna [mm]::25,0;Strona zabudowy::Oś przednia |
Dodatkowe Informacje | Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 95mm) pasuje do: VOLVO 740, 760, 940, 940 II, 960, 960 II 2.0-2.9 08.81-10.98 |
Numer dostawcy | 12895 |
Numer TecDoc | 12895 |
Numery zamienników | BENDIX 043606B, BIRTH 50360, DYS 73-28733, EAN 4027816128953, GSP 5405590PK, LYNXauto PR-7133, LYNXauto PR-84622, MAPCO 34901, MAXGEAR 72-2446, MDR GSP-5405590PK, MEYLE 514 012 0000, MEYLE 514 640 0003, MILES DB47052, MONROE-AU PK011, NK 694802, OPTIMAL F8-5899, ORIGINAL IMPERIUM 32534, ORIGINAL IMPERIUM 48280, ORIGINAL IMPERIUM 50614, PATRON PPK10511, PATRON PPK4-11, Professional Parts 72433849, RUVILLE 836500, STELLOX 11-27172-SX, SWAG 55 54 0002, TALOSA 63-14378, TEDGUM 00744335, TEDGUM 00744337, TOOR SPK5000, VEMA 380078, VEMA VE50360, WILMINK GROUP WG2033863, WILMINK GROUP WG2033867, WXQP 380079, WXQP 380563, WXQP 380609, WXQP 380713, WXQP 380715, WXQP 381151, WXQP 52167 |
Numery OE | 1273849 |
Numer Producenta | 12895 |
Pasuje do marki | VOLVO |
Pasuje do modelu | 740, 740 Kombi, 760, 760 Kombi, 940, 940 II, 940 II Kombi, 940 Kombi, 960, 960 II, 960 II Kombi, 960 Kombi |
Pasuje do silnika | 2.0, 2.0 GLE, 2.0 Turbo, 2.3, 2.3 Turbo, 2.4 Diesel, 2.4 TD, 2.3 GL, 2.4 TD Interc., 2.4 Turbo-Diesel, 2.4 TDiC, 2.4 Turbo Diesel, 2.8, 2.0 GL, 2.4 D, 2.0 GLT, 2.3 ti, 2.8 GL, 2.9, 2.5, 2.4 Tdi |