Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Intercooler VAG 2.0 TSI EA888 Gen4

Cena promocyjna 4 264,31 zł Normalna cena 4 536,50 zł
Dostępny na zamówienie 5-10 dni
Numer artykułu
ICM-380-S
Wydajny intercooler do88 opracowany przez firmę do88 w celu łatwego montażu w Twoim VAG 2.0 TSI EA888 Gen4!
Wydajny intercooler do88 opracowany przez firmę do88 w celu łatwego montażu w Twoim VAG 2.0 TSI EA888 Gen4!

Znaczące zalety intercoolera do88 performance (intercooler VW Golf GTI OEM):
- Większa objętość rdzenia: 15811 cm3 (9056 cm3), 75% większy!
- Większy obszar aktywnego chłodzenia, 2774 cm2 vs 2587 cm2, o 7% większy!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,15 bara/2,18 psi: 462 CFM (353 CFM), o 31 % wyższy!
- Maksymalny przyrost mocy +12 KM i maksymalny moment obrotowy +14 Nm! Mierzone na VW Golf GTI Clubsport Edition 45 2021 z fabrycznym oprogramowaniem.
- Niższa temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 23°C (35°C), 12°C niższa!

Pasuje do:

VW Golf (MK8)
Roczniki: 2020-
Model: GTI, R, Clubsport, ED45
Silnik: 2.0 TSI

Audi A3 / S3 (8Y)
Roczniki: 2020-
Silnik: 2.0 TSI

SEAT León (MK4)
Roczniki: 2020-
Silnik : 2.0 TSI

Skoda Octavia (NX)
Rok prod.: 2019-
Silnik: 2.0 TSI

Cupra Formentor (5FF)
Rok prod.: 2020-
Silnik: 2.0 TSI

Ta chłodnica międzystopniowa jest skonstruowana tak, aby zapewnić najlepszą wydajność chłodzenia w trudnych warunkach. Produkowany wyłącznie z aluminium z ciągłymi spawami, gwarantuje niezawodność i wytrzymałość, kiedy naprawdę tego potrzebujesz. Zwiększona objętość rdzenia poprawia wydajność chłodzenia i obniża temperaturę powietrza dolotowego. Oczywiście, ponieważ jest to produkt spełniający standardy do88, przeprowadziliśmy gruntowne, surowe i ciągłe testy, opracowując ten produkt, aby zapewnić najlepszą wydajność. Nie osiągnięto ani jednego kompromisu. Ten intercooler jest niezwykle zoptymalizowany pod kątem danej przestrzeni, co ułatwia montaż.

Objętość rdzenia zwiększona o 75% to osiągnięcie, z którego jesteśmy dumni. To niezwykła różnica. Delikatnie mówiąc, dostrzegalny. Silnik lepiej ciągnie na wszystkich obrotach i wytrzymuje powtarzające się pełne otwarcie przepustnicy bez nagrzewania się. Postrzeganie intercoolera jako czegoś, co należy ulepszyć dopiero po gruntownej regulacji silnika, jest fałszywe, ale szeroko rozpowszechnione wśród klientów i osób zajmujących się samochodami. Podczas gorących szwedzkich letnich dni, przy wielokrotnych pociągnięciach, dynamicznej jeździe lub nawet podczas zwykłej jazdy w cieplejszym obszarze klimatycznym, silnik nie wymaga dużego wysiłku, aby wytworzyć niebezpiecznie wysokie temperatury na wlocie – nawet w przypadku standardowego, niedostrojonego silnika. , samochód. Wydajność chłodzenia z intercoolerem OEM jest w wielu przypadkach gorsza, co wpłynie na użyteczny pobór mocy. Ciepło musi zostać wyeliminowane, w przeciwnym razie obiecana moc spadnie, gdy zaczniesz podawać gaz.

Ten produkt zawiera wszystko, co niezbędne do łatwej instalacji. Śruby, podkładki i instrukcja montażu oczywiście w zestawie.

Zadbaj o swój silnik. Wybierz do88.

Numer referencyjny OEM: 5Q0145803AE, 5Q0145803AB, 5Q0145803AC
Więcej informacji
Volvo ClassicNie
Artykuł bez możliwości zwrotu!Nie
ProducentDO88
Naprawy period360 days
Zwrotów period14 days
Wymiany period14 days
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Intercooler VAG 2.0 TSI EA888 Gen4
Twoja ocena
To Top