Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Rolka napinacza, pasek klinowy wielorowkowy

Cena promocyjna 25,13 zł Normalna cena 42,46 zł
Na stanie (Pozostała liczba produktów: 12 szt.)
Numer artykułu
12-99-CAFFARO
  • Materiał Tworzywo sztuczne
  • Średnica wewnętrzna [mm] 17
  • średnica zewnętrzna [mm] 90
  • Szerokość [mm] 25
Więcej informacji
EAN5901812500939
Volvo ClassicNie
Artykuł bez możliwości zwrotu!Nie
ProducentCAFFARO
KryteriaMateriał Tworzywo sztuczne, Średnica wewnętrzna [mm] 17, średnica zewnętrzna [mm] 90, Szerokość [mm] 25
Numer dostawcy12-99
Numer TecDoc1299
Numery zamiennikówA.B.A YP405007, AKRON-MALÒ 1570065, ASAM 55601, AUTEX 601434, AUTLOG RT1004, AUTOKIT 03.541, AUTOMEGA 160089710, AUTOMEGA 160089711, AUTOMEGA 210155610, AUTOTEAM A02264, BGA DC9505, BREDA LORETT TOA3113, BSG BSG 65-615-020, BTA E2X5328BTA, BTA E3X0002BTA, CALIBER 56461, CONTINENTAL CTAM V85558, CPB 500653, DAYCO APV2269, DENCKERMANN P222006, EAN 5901812500939, FEBI BILSTEIN 14373, FLENNOR FA24996, GATES T38239, GENERAL MOTORS 90542638, HEPU 10-0429, HUTCHINSON T0021, INA 534 0033 10, IPD 10-0429, JP GROUP 1218200600, JP GROUP 1218302600, KAMOKA R0090, KM International FI5660, KRAFT AUTOMOTIVE 1221950, KRAFT AUTOMOTIVE 1221951, LUCAS LA0267, MAGNETI MARELLI 331316170171, MASTER-SPORT GERMANY R35007-PCS-MS, MICHELIN EngineParts SMAMP04468, NTY RNK-PL-002, OPTIBELT 3042SR, OPTIMAL 0-N1485, OPTIMAL 0-N1485S, QUINTON HAZELL QTA1065, REPKIT RKT1553, RIDEX 541V0035, RUVILLE 55328, SASIC 1626154, SKF VKM 35007, SNR GA353.53, Stark SKVB-0590034, STELLOX 03-40144-SX, STELLOX 03-40535-SX, SWAG 40 03 0023, TOPRAN 205 733, TRICLO 428682, TRISCAN 8641 243004, VAICO V40-0171, WILMINK GROUP WG1253286, WILMINK GROUP WG1795602, WILMINK GROUP WG1907496, ZEKKERT SR-1339
Numery OE09180809, 09180809, 1340530, 1340545, 1340548, 4575478, 5342456, 90502421, 9180809
Numer Producenta12-99
Naprawy period360 days
Zwrotów period14 days
Wymiany period14 days
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Rolka napinacza, pasek klinowy wielorowkowy
Twoja ocena
To Top