Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Zacisk hamulca

Cena promocyjna 141,73 zł Normalna cena 243,79 zł
Na stanie (Pozostała liczba produktów: 7 szt.)
Numer artykułu
JBC0136-KAMOKA
  • Ciężar [kg] 3,26
  • dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
  • Materiał Żeliwo szare
  • Średnica 1/Średnica 2 [mm] 54,0
  • System hamulcowy TRW
  • Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Więcej informacji
EAN5901779854489
Volvo ClassicNie
Artykuł bez możliwości zwrotu!Nie
ProducentKAMOKA
ATR_TERMS_OF_USERok prod. do : 08/1997, Strona zabudowy : Oś przednia, Strona zabudowy : z prawej, Wymagana ilość : 1
Kryteria
  • Ciężar [kg] 3,26
  • dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
  • Materiał Żeliwo szare
  • Średnica 1/Średnica 2 [mm] 54,0
  • System hamulcowy TRW
  • Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Numer dostawcyJBC0136
Numer TecDocJBC0136
Numery zamiennikówA.B.S. 422702, A.B.S. 522162, APEC braking RCA410, ATE 24.3541-1784.5, BOSCH 0 986 474 183, BOSCH 0 986 474 274, Brake ENGINEERING CA1657R, Brake ENGINEERING CA3030R, BREMBO F 54 071, BUDWEG CALIPER 342555, BUDWEG CALIPER 342855, CARDONE 388176, DELPHI LC7349, EAN 5901779854489, ELSTOCK 83-0106, ELSTOCK 83-0106-000, FERODO FCL692686, FERODO FCL695050, FTE 213056, FTE RX5498264A0, GIRLING 7111220, GIRLING 7111805, HAVAM BC50247, HELLA 8AC 355 395-101, HELLA 8AN 355 441-601, HERTH+BUSS JAKOPARTS J3225021, HERTH+BUSS JAKOPARTS J3225047, JURID 692686J, KAWE 342555, LPR PF11412, NIPPARTS J3225021, NK 213056, PAGID 75742, QUINTON HAZELL QBS2870, SPIDAN 402555, SPIDAN 402855, SPIDAN R2555, SPIDAN R2855, TEXTAR 38024700, TEXTAR 38186000, TEXTAR 38204200, TRISCAN 8170 342555, TRW BCW153, TRW BHW220, TRW BHW220E, TRW BHW710, TRW BHW805, TRW BHW805E, UBD 54159, UBD 54501, ZIMMERMANN 380.2.50063
Numery OE3045668, 30863308, 3345668, 4544210206, 8251693, 86020773, 8602145, 8602147, M863312, MR249223
Numer ProducentaJBC0136
Naprawy period360 days
Zwrotów period14 days
Wymiany period14 days
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Zacisk hamulca
Twoja ocena
To Top